Аутсорсінг колл-центрів

У процесі свого розвитку компанії докладають багато зусиль як для пошуку нових клієнтів, так і для створення і підтримки свого позитивного іміджу. Не останнє місце в цьому процесі займає спілкування з клієнтом по телефону. За статистикою, при ефективному прийомі вхідних дзвінків рівень продажів підвищується на 10-15%, а професійно виконані обдзвони можливих клієнтів можуть скласти основу клієнтської бази. Найкраще з цим завданням впорається команда спеціально навчених професіоналів.

Компанія BusinessSupport пропонує послугу “Аутсорсинг колл-центрів”.

Передача ваших завдань з обдзвонута прийому вхідних дзвінків в наші надійні руки дозволить вам:

– скоротити витрати на утримання та навчання додаткового персоналу;
– скоротити витрати на придбання високовартісного обладнання;
– розширити часовий проміжок прийому дзвінків від клієнтів (наприклад, 24 години на добу / 7 днів на тиждень / 365 днів на рік);
– поліпшити взаємодію між вашою компанією і кінцевим споживачем;
– розвантажити основних ваших співробітників, що дозволить поліпшити якість їх роботи.

Ми надаємо наступні послуги:
– гаряча лінія;
– обдзвони існуючої клієнтської бази;
– прийом вхідних дзвінків;
– розсилка інформаційних листів, комерційних пропозицій;
– телемаркетинг;
– презентація компанії по телефону;
– розсилка голосових повідомлень і багато іншого.

Наша компанія гарантує надання послуг найвищої якості і дотримання встановлених термінів

Компанія BusinessSupport − надійна підтримка вашого бізнесу